{{ slide+1 }} / {{ product.images.length }}
{{ product.status }}
€ {{ product.price.replace(/\B(?=(\d{4})+(?!\d))/g, ".") }} {{ __(product.price_condition) }} Prijs op aanvraag € {{ product.price.replace(/\B(?=(\d{4})+(?!\d))/g, ".") }} {{ __(product.price_condition) }} Prijs op aanvraag
€ {{ product.price_rental.replace(/\B(?=(\d{4})+(?!\d))/g, ".") }} {{ __(product.price_rental_condition) }} Prijs op aanvraag € {{ product.price_rental.replace(/\B(?=(\d{4})+(?!\d))/g, ".") }} {{ __(product.price_rental_condition) }} Prijs op aanvraag
Foto's
{{ product.images.length }}
Plattegrond
{{ product.plans.length }}
360° foto's {{ product.panoramas.length }}
Video’s {{ product.videos.length }}
Kaarten
Alle media
{{ product.title }}

Omschrijving

In woonwijk nabij het stadscentrum gelegen bedrijfspand bestaande uit circa 231 m2 kantoorruimte en 367 m2 opslag-/bedrijfsruimte. Dit object (voormalig woonhuis) is tevens zeer geschikt voor de combinatie van wonen en werken.

OBJECT
Dit vrijstaande voormalige woonhuis uit 1925 is in de loop der jaren uitgebreid met diverse kantoor- en bedrijfsruimtes. Het pand is gesitueerd op twee percelen van gezamenlijk 1070 m2 groot, beschikt over twee adressen (Baandert 16 en Henri Hermansstraat 14) maar wordt als één geheel aangeboden. Het beschikt over een tweede ingang aan de achterzijde via de Henri Hermansstraat.

Het object is in het verleden gebruikt voor de combinatie van wonen en werken maar is recent enkel als kantoor met bedrijfsruimte in gebruik geweest.

LOCATIE
Gelegen aan de wijk "de Baandert" in de directe nabijheid van het Historische stadscentrum van Sittard.

BESTEMMING/ BEDRIJFSDOELEINDEN
Er geldt een 'bedrijf' bestemming voor dit object. Voor meer informatie omtrent het vigerende bestemmingsplan raadpleeg de website van Royworks De Makelaar.
U dient zelf bij de gemeente Sittard- Geleen te verifiëren of uw bedrijfsactiviteiten vallen binnen het vigerend bestemmingsplan. Om een verzoek tot wonen te laten beoordelen kan een schetsplanprocedure worden doorlopen.

ALGEMEEN
Het object is traditioneel gebouwd met bakstenen en voorzien van deels betonnen (begane grond) en deels houten vloeren. Het pand verkeert in een matige staat van onderhoud, modernisering/renovatie is wenselijk.
Het kantoorgedeelte is uitgerust met toiletgroepen, een serverruimte en er is een kantine met kitchenette.
De kantoorruimte is in totaal circa 231 m2 groot en de gezamenlijke oppervlakte van opslag-/bedrijfsruimte bedraagt circa 367 m2.
Op onze website vindt u onder "Extra informatie" diverse plattegronden van dit object.

SOUTERRAIN
Via de hal bereikbare kelderruimte (10 m2).

BEGANE GROND
Op de begane grond staat er circa 182 m2 kantoorruimte ter beschikking. Verdeeld over diverse ruimtes en inclusief kantine, toiletgroepen en serverruimte. Aansluitend is er een opslagruimte van circa 69 m2.
Op het achterterrein bevinden zich drie garageboxen en een loods van circa 286 m2 met twee toegangspoorten en een vrije werkhoogte van circa 4,25 m.

EERSTE VERDIEPING
Circa 49 m2 bestaande uit twee kantoorruimtes, een keuken met toegang tot dakterras en een sanitaire ruimte.

TWEEDE VERDIEPING
Via vaste trap bereikbare zolderberging.

Belangrijke informatie

Verkoopinformatie:
Deze verkoopinformatie is met de grootste zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Verkoper en verkopend makelaar kunnen niet aansprakelijk worden gehouden voor eventuele onjuistheden. De eventuele plattegronden en vermelde maten en oppervlaktes zijn indicatief. Wij adviseren om informatie die voor u van wezenlijk belang is te (laten) controleren.

Bouwkundige keuring:
Een koper heeft een onderzoeksplicht en is gerechtigd om voor eigen rekening een bouwkundige keuring te laten verrichten en/of adviseurs te raadplegen teneinde een goed inzicht te krijgen over de staat, het gebruik en eventuele andere aspecten van de onroerende zaak.

Schriftelijkheidsvereiste:
Een koopovereenkomst met betrekking tot deze onroerende zaak komt eerst tot stand zodra verkoper en koper de koopovereenkomst ondertekend hebben. Tot het tijdstip van ondertekening door beide partijen, zullen partijen jegens elkaar geen verplichtingen hebben.

Bankgarantie of waarborgsom:
Koper dient binnen één week na het onvoorwaardelijk worden van de koopovereenkomst een bankgarantie te stellen of een waarborgsom te voldoen bij de desbetreffende notaris. De waarborgsom of bankgarantie bedraagt 10% van de koopsom.

Overdrachtsbelasting:
Bij de eigendomsoverdracht van een registergoed is de koper overdrachtsbelasting verschuldigd. Deze overdrachtsbelasting maakt onderdeel uit van de zogenaamde "kosten koper" (k.k.).
Het overdrachtsbelastingtarief is 2%, 6% of – bijvoorbeeld in het geval van een bedrijfsruimte met woning – een combinatie van beide tarieven.
Kijk voor meer informatie over overdrachtsbelasting en de verschillende tarieven op: belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/woning/overdrachtsbelasting/
+ Lees meer
- Lees minder
Bouw: {{ product.build_year }}
Bouw: {{ product.build_period.start }} - {{ product.build_period.end }}
{{ product.rooms }} Kamers
{{ product.bedrooms }} Slaapkamers
Woonruimte: {{ product.living_space }} m²
Perceel: {{ product.plot_surface }} m²

Kenmerken

{{ field.label }}
{{ field.value }}

{{ group.name }}

{{ field.label }}
{{ field.value }}
...
{{ product.company.name }}
Contact opnemen
{{ product.company.phone.replace('-', ' ').substr(0, 7) }}...
{{ product.company.phone.replace('-', ' ') }}